Bukefalos 28 år!

Gruppindelning ponny

L8P8

Trådstartare
Jag har sett att det sedan årsskiftet ibland finns två olika grupper i var klass, vad är detta? Det är ju inte avd B, för det finns utöver detta. Har letat i TR, men kan inte hitta det. Ni som lever i ponnyvärlden, upplys mig! :D:p
 
Aha... Jag misstänkte att det kunde ha något med åldern att göra, fast jag tänkte att det kunde vara vuxna som tävlade med ponny, men det stämde inte riktigt heller (i någon kat D så var det nästan 50/50 och så många vuxna brukar det väl inte vara?) Tack! :)
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: hhere
·
Övr. Hund Hundens mankhöjd Utrymme för en ensam hund < 25 cm 2 m² 25–35 cm 2 m² 36–45 cm 2,5 m² 46–55 cm 3,5 m² 56–65 cm 4,5 m²...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 936
Senast: Fetaost
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 275
Senast: Livi
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 226
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp