Bukefalos 28 år!

Grusa upp hage

Minsans

Trådstartare
Denna höst har verkligen varit hemsk här där jag bor och hästarnas hage är helt förstörd. Någon som har erfarenhet av att grusa upp en del av hagen, hur mycket har det kostar för er? Tänkte runt foderhäck och vid grindar i första hand. Eller någon som har något annat tips på vad man ska göra åt den här hemska leran? :(
 
Du behöver gräva ur en del och dränera. Typ som när man gör ridbana med olika lager.
Läste på FB att någon använt stora stenar som de fått gratis av ngn bonde (de plockar ju sten från åkrarna) i botten för att hålla kostnaden nere.

Om man snålar in och inte gör grunden ordentlig är det nog lika lerigt igen efter några år..
 

Liknande trådar

Anläggning Jag är eventuellt intresserad av att köpa en fastighet där nuvarande ägare har hästar. Hagarna är på totalt 1000 kvm, uppdelat på två...
Svar
19
· Visningar
1 297
Hästvård Vår ponny har väldigt fin hovkvalitet,men usla tunna sulor. Hon är dessutom plattfotad. Hon är superöm på grusvägar och tyvärr består...
Svar
9
· Visningar
829
Senast: skiesabove
·
Anläggning Hej! Skulle behöva tips på hur jag ska bemöta mina inackorderingar.. Hyr ut platser på lösdrift och som inackordering har man åtagande...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
12 309
Senast: ako
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp