Guitarr Hero.

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

PonnyBus

HUR TUSAN HAR JAG KUNNAT MISSA DET HÄR SPELET?!
Spelade det första gången i torsdags kväll och har sedan dess våldgästat alla som jag känner och spelat i omgångar :angel:
Måste ha. nu.

Någon annan som är lika frälst?
Det roliga är när jag har druckit lite lever jag mig in och hoppar och sjunger med som en riktig rockstjärna... :D
Kul att det är alla mina tjejkompisars killar typ som har det och dom har blivit jättesura för att jag råkar "ta upp ämnet" nu när vi har suttit och druckit vin. Igår var det jag och grabbarna som spelade hela kvällen.hehe.... :D

Har hört att det ska komma ett liknande fast med trummor, sång, piano och gitarr som man spelar samtidigt också.. .Bukeband någon? :D
 
Sv: Guitarr Hero.

Guitar Hero är mitt LIV!!
Nu har jag fastnat på slash-battlen på hard (gh3) och kan inte komma vidare, så jag fiskar 5stjärnor istället. nööööörd!! :rofl:
På gh2 har jag fem stjärnor på alla låtar på medium. Saknar på EN på gh3: Slayer - Raining Blood. Apsvår enligt mej .. :mad:

Jag köpte först gh2 för att pojken, efter att jag sagt att det verkade kul, sa:
"Ska DU spela gh? Haha, jag skulle vilja se dej bli grym på det :smirk: "

Det skulle han inte ha sagt :p Fast jag slår honom inte än .. :mad: fast det kan bero på att han är övermanisk.
Sen köpte jag gh3 inkl- gitarr så jag har två guror! Kan du ta dej till Malmö så är du varmt välkommen hem till mej på gh-maraton! :D
 
Sv: Guitarr Hero.

Jävlar! Jag spelar några veckor till sedan kommer jag ner! :D

:banana:
 
Sv: Guitarr Hero.

Jag är också fast vid Slash på Hard. Helt sjukt svår:rofl:

Sambo är galen i spelet, han sitter o övar Dragonforce - Trough Fire and Flames på expert för att få 100%:D
 
Sv: Guitarr Hero.

min pojke är också galen i through fire and flames, fast han kör den på hard..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp