Gult kräk

taccotad

Trådstartare
Vår lille gosse kräker gult. Rätt tjockt är det också. Han kräker även "vanligt" bröstmjölkskräk.
Sökte lite och hittade lite info men där rekommenderas bara att man ska kontakta läkare. Ska sätta mig och ringa nu. Tänkte bara höra om någon annan här varit med om samma sak?!

Sv: Gult kräk

Har inte råkat ut för det men på vuxna är det ju galla...?

Hoppas det inte är så allvarligt!

Sv: Gult kräk

Nu har det hunnit gå några veckor. Pratade med både vc, bvc och bb-mottagningen. Alla sa samma sak, dom trodde det var fostervatten som kom upp. Det slutade efter bara ett par dagar.

Ja just det där med gallan blev jag lite orolig för men tydligen var det ingen fara.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: gulakatten
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 191
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 690
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka