VelvetQ99

Trådstartare
Är det möjligtvis någon som vet något svenskt företag som kan ta hem hackamore av denna model ?

stainless-steel-continental-hackamore.jpg

Sv: Hackamore

Letar också och om jag inte minns fel så såg jag det nånstans. Kan inte minnas var...

Sv: Hackamore

Du kan juh se vilka butiker dem samarbetar med så det är bara o ringa dem i din närhet o fråga om de kan ta hem ett sådant, brukar aldrig vara nån problem där jag handlar iaf, beställer ofta saker som inte finns i deras sortiment! Lycka till o hoppa du får tag på ett! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Från och med nästa år inför Svenska Ridsportförbundet flera nya koncept gällande de svenska mästerskapen i hoppning. Det blir endast ett...
Svar
0
· Visningar
63
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I dagens 1,45-hoppning på Gothenburg Horse Show visade holländaren Harrie Smolders vad som krävdes för att ta hem segern. Svenska...
Svar
0
· Visningar
56
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Har du någonsin drömt om att rida ett riktigt mästerskap - med mästerskapsstämning, internationella banbyggare och en härlig atmosfär...
Svar
0
· Visningar
73
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
50
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022