Hämtar valpen imorgon!!

B

Bonetta

Vill bara skriva av mig lite, är nervös så det förslår. Men givetvis är det jättespännande och roligt! :D
Misstänker att det är nerverna som spökar när jag ibland funderar på vad jag har gett mig in på.. :p
 
Det är en Grosser Schweizer Sennen. Det var kärlek vid första ögonkastet då jag träffade en sådan första gången.. :love:
 
dom är inte allt för vanliga va? tips: boka in er för höstens valpkurser redan nu, det brukar vara ont om plats!
 
Nä, inte så vanliga alls. ;)
Här får man tyvärr inte boka plats på valpkurserna utan det är först till kvarn som gäller när de annonserar om kursen. :( Så det gäller att ha utkik i tidningarna.
 
Grattis! Det ska kännas lite i maggropen, det visar bara att det inte är något man tar lätt på. :)
 
Nej inte är det ngt som man gör bara sådär. Det är ju ett ansvar för ett annat liv i åtminstone 10 år, och tänk vilket monster det kan bli om jag "misslyckas"!! Ett stort monster.. :eek:
Klart det kommer att vara jobbigt, och mkt som jag säkerligen inte har tänkt på. Men jag har pratat ordentligt med uppfödaren, vilken jag har fullt förtroende för :bow:, och frågat massor. Det som känns bra är att uppfödaren väljer köparna, så om jag inte höll måttet skulle jag inte få köpa. :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 515
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 272
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 608
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 644

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp