Hämtar valpen imorgon!!

B

Bonetta

Vill bara skriva av mig lite, är nervös så det förslår. Men givetvis är det jättespännande och roligt! :D
Misstänker att det är nerverna som spökar när jag ibland funderar på vad jag har gett mig in på.. :p
 
Det är en Grosser Schweizer Sennen. Det var kärlek vid första ögonkastet då jag träffade en sådan första gången.. :love:
 
dom är inte allt för vanliga va? tips: boka in er för höstens valpkurser redan nu, det brukar vara ont om plats!
 
Nä, inte så vanliga alls. ;)
Här får man tyvärr inte boka plats på valpkurserna utan det är först till kvarn som gäller när de annonserar om kursen. :( Så det gäller att ha utkik i tidningarna.
 
Grattis! Det ska kännas lite i maggropen, det visar bara att det inte är något man tar lätt på. :)
 
Nej inte är det ngt som man gör bara sådär. Det är ju ett ansvar för ett annat liv i åtminstone 10 år, och tänk vilket monster det kan bli om jag "misslyckas"!! Ett stort monster.. :eek:
Klart det kommer att vara jobbigt, och mkt som jag säkerligen inte har tänkt på. Men jag har pratat ordentligt med uppfödaren, vilken jag har fullt förtroende för :bow:, och frågat massor. Det som känns bra är att uppfödaren väljer köparna, så om jag inte höll måttet skulle jag inte få köpa. :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vad har ni gett(eller kanske ger) era valpar för foder och varför? Tycker det är en djungel. Min vuxna hund äter Mush just nu och det...
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 214
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 959
Senast: Migo
·
L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
2 533
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp