Bukefalos 28 år!

Häst föll över tränare

Sv: Häst föll över tränare

Så bra att tränaren kommer klara sig..men hur mår hästen?
 
Sv: Häst föll över tränare

Jag undrar samma sak!! :) Det är så typiskt att dom aldrig skriver om hur djuren mår :mad:
 
Sv: Häst föll över tränare

Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:
 
Sv: Häst föll över tränare

det va inte så illa. ryttaren blev kvar på sjukan under natten..ingen ridning ett par dar...



Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:
 
Sv: Häst föll över tränare

det va inte så illa. ryttaren blev kvar på sjukan under natten..ingen ridning ett par dar...

tur att det inte var så illa då!
även om det låt hemskt!
håller med, står aldrig (har iaf aldig själv sett) om hur det går med hästen..
 
Sv: Häst föll över tränare

Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:

XD! hhahaha! det hade varit en syn..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hunden bet och slet i hästen tills den föll i marken. ”Det är bara ren tur om hon överlever det här”, säger hästägaren till SVT Nyheter...
17 18 19
Svar
376
· Visningar
25 583
Senast: BornAgain
·
  • Artikel
Hästnyheter Tidigare skönhetsdrottningen Jessica Whalley arbetade vid före detta fotbollsstjärnan Michael Owens stall när hon föll av sin häst och...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han vann Svensk Uppfödningslöpning i fjol i oerhört imponerande stil. Nu byter superlöftet Tetrick Wania tränare – lämnar Michael...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Han vann Svensk Uppfödningslöpning i fjol i oerhört imponerande stil. Nu byter superlöftet Tetrick Wania tränare – lämnar Michael...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp