Bukefalos 28 år!

Häst föll över tränare

Sv: Häst föll över tränare

Så bra att tränaren kommer klara sig..men hur mår hästen?
 
Sv: Häst föll över tränare

Jag undrar samma sak!! :) Det är så typiskt att dom aldrig skriver om hur djuren mår :mad:
 
Sv: Häst föll över tränare

Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:
 
Sv: Häst föll över tränare

det va inte så illa. ryttaren blev kvar på sjukan under natten..ingen ridning ett par dar...



Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:
 
Sv: Häst föll över tränare

det va inte så illa. ryttaren blev kvar på sjukan under natten..ingen ridning ett par dar...

tur att det inte var så illa då!
även om det låt hemskt!
håller med, står aldrig (har iaf aldig själv sett) om hur det går med hästen..
 
Sv: Häst föll över tränare

Lol jag reagerade lite mer på "häst föll över tränare" - trodde att hästen hade blivit riden för tränare och sen plötsligt ramlat över instruktören när den reds förbi :rofl:

XD! hhahaha! det hade varit en syn..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det var under torsdagseftermiddagen som olyckan inträffade, som slutade med att en häst fick avlivas.
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Micael Melander såg hästen komma emot honom. Sedan blev allt svart. Kuskens högra ben gick sönder och han drabbades av blödningar i...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I onsdags kväll bjöds det in till clinic där Eamon Hickey visade upp sitt system för att träna hästar. Först ut var ett treårigt sto som...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den V75-meriterade travtränaren startade en häst som blödde efter ett lopp. Nu döms tränaren för brott mot djurskyddslagen till 30...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp