Häst gymnasium...

S

suzukits

Är det någon här som går på Plönninge eller naturbruks i rättvik??
Hur har ni det där? Är det en bra skola?? :rofl:
 
jag går på plönninge och valet att gå där har jag aldrig ångat, man öppnar så många nya dörrar och får så mycket nya vänner. jag ska gå ut i vår ch jag kommer gråta floder... :cry:
 
Vad hade du för betyg när du börja då?
Har hört att man ska ha 230p :eek:
 
klart du skulle! 230 p är inte mycket för den som vill komma in någonstanns det är inte ett speciellt svårt mål att uppnå! (inget personligt till Pm)
 
jag hade 240 och 5 extra i ridpoäng som alla kan få. jag var 15 reserv och kom in...
 
har en kompis som går i rättvik hon trivs jättebra, jag ska hoppa av mitt gymnasium jag går på nu och börja där också..!/7johanna
 
Jag går på plönninge..
Jag har de super duper bra! här e härligt med mö kompisar!
och jag hade 200p när jag kom in på "hästhållning"..den linjen är precis likadan som "ridsport"..men man ska ha 190p för att komma inpå "häst" och 230-240p för att komma in på "ridsport"
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 470
  • Artikel
Hästnyheter Måndagens V64 på Rättvik blev dramatisk för Felicia Molin och hästen G.K.XIT. Nu riktar hon skarp kritik mot konkurrenten Oskar J...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hej är 16 men fyller 17 tänker skaffa mig en valp när jag blir 18 men vill hitta ett bra kennel nu. Bor i Norrbotten och går på ett...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Vovve
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
2 979
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp