Bukefalos 28 år!

Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

(Värmlands Folkblad)
Vem försöker skada Hanna Larssons tre hästar i Väse?
- I mars skar något en av dem med kniv och i onsdags skar någon av elstängslet och jagade ut dem ur hagen. Hur kan man göra så mot oskyldiga djur? säger hon.

http://www.vf.se/?url=http://www.vf.se/vf/docs/visa.asp?nyhetsID=256bb6191b1f7c5b1a708833080e73bc


Det går inte att beskriva alls, jag hade solklart dödat dem som gjorde det. Det måste vara en person som har helt problem med psyk. Lämna djuren i fred!!!
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Fy vad ARG :devil: man blir!!!!
Stackars djur och stackars ägare!

HOPPAS polisen hittar den som gjort detta!!!!!!
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Hade det varit min häst... hade den j*vla idioten kravlat hem, efter att först ha blivit sparkad mellan benen, sen blivit överkörd med den tyngsta skottkärran, sen rullad i gödselstacken, och hela prodeccuren om igen typ 100 gånger...:devil:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Jag ger snart upp....:cry: :cry: :cry: :cry:
vad fan är det för fel på människor!!!!
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

asså hur kan man lixom använda kniv mot en häst??:eek:

för typ 1 år sen hade vi våra hästar på sommarbete
då var det några idioter som sköt på hästarna me typ gevär:eek:
dom lyckades "bara" skjuta en av hästarna men hur kan man ens komma på idén att åka ut till ett stall och skada oskyldiga hästar:confused: :confused:

är orolig för att dom ska komma tillbaka i sommar och "plåga" våra hästar.. De känns nästan som att man inte vågar släppa ut dom på sommarbetet som är längre bort från stallet:( :(
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

usch för sånt här! hur kan man ens tänka tanken att göra nåt sånt!?
Blir så arg!

asså hur kan man lixom använda kniv mot en häst??:eek:

för typ 1 år sen hade vi våra hästar på sommarbete
då var det några idioter som sköt på hästarna me typ gevär:eek:
dom lyckades "bara" skjuta en av hästarna men hur kan man ens komma på idén att åka ut till ett stall och skada oskyldiga hästar:confused: :confused:

är orolig för att dom ska komma tillbaka i sommar och "plåga" våra hästar.. De känns nästan som att man inte vågar släppa ut dom på sommarbetet som är längre bort från stallet:( :(

Hur gick det med hästen då?? :confused:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Fy!, vad hemskt! Stakars ägare! :eek: Den som gjorde det borde få ett långt straff!!! :devil:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

usch för sånt här! hur kan man ens tänka tanken att göra nåt sånt!?
Blir så arg!



Hur gick det med hästen då?? :confused:

joo de gick väl bra
men hon som ägde hästen ringde inte ens veterinären så att han kunde komma ut å kolla på hästen:eek:

skulle inte förvåna mig om hästen hade kulan kvar i benet:crazy:
då blev jag riktigt arg.. när man inte ens tar dit veterinären när hästen har blivit skjuten:mad:
antingen hade ägaren inte råd att ta dit veterinär eller så ville hon sköta de på egen hand:confused:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Hur i hela friden kan man göra så mot en oskyldig stackars häst????????:confused: :cry: :cry: :cry: Blir så arg när jag hör sånt, folk idag är ju inte kloka!:( :( :( :( :(

Det är ju knappt man vågar lita på andra:(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) En häst i närheten av Fagerås, utanför Kil, var nära att bli påkörd i måndags kväll. Hästen hade rymt ur hagen...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) Torsby En man i 60-årsåldern skadades allvarligt då han blev attackerad av en häst utanför Torsby under...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (VF) Efter månader av sjukskrivning börjar Stellan Lundqvist längta efter hästarna igen...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (VF) Hon fick 20 minuter på sig för att lära känna ponnyn. Det räckte för Karlstad Ridklubbs Evelina Holm, 16. Hon vann...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp