Bukefalos 28 år!

Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

:cry: :cry: hur kan man göra nått sånt??? kommer ju få mardrömmar nu.. :cry: :cry:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Fy i helvete vad arg man blir när man läser sånt...!

Jag skulle nog gömma mig där på något sätt för att få reda på vem det är! Men frågan är om man sen kan hejda sig eller om man åker in för grov misshandel...?
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Jag blir inte leden jag blir barar jävligt förbannad! (ursäkta språket) men hur barar kan man?
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Jag kan inte ens öppna länken till artikeln men man undrar ju hur folk är funtade när de ens kommer på tanken att skada djur så där. :mad:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Jävla människor.....:devil:
Psykopat är väl vad de är.
Hoppas dom får dit personen ifråga. De finns ju bra övervakningskamror som går att köpa på biltema.hjula el ullared.
Man vågar ju inte åka hemifrån snart.:cry: :(
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Folk är fanimej inte riktigt kloka... :mad:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Om jag någon gång ser en människa göra sådär så kommer antingen han eller jag sluta på sjukhus..
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

:devil: :devil: :devil:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Blir så trött!! Att folk orkar leva för att sabbotera för andra!!:devil: :devil: :devil:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

(Värmlands Folkblad)
Vem försöker skada Hanna Larssons tre hästar i Väse?
- I mars skar något en av dem med kniv och i onsdags skar någon av elstängslet och jagade ut dem ur hagen. Hur kan man göra så mot oskyldiga djur? säger hon.

http://www.vf.se/?url=http://www.vf.se/vf/docs/visa.asp?nyhetsID=256bb6191b1f7c5b1a708833080e73bc
Det finns idioter överallt. En bit härifrån var det för några år sedan någon som hade släppt ut en flock hästar med avsikt och det slutade med att några av dem hamnade framför tåget. Flera var dräktiga. Gjorde säkert den idioten lycklig med sitt verk!:devil:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Det är ju inte ens sjukt! Det är elakt!!:mad:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Jag skulle nog gömma mig där på något sätt för att få reda på vem det är! Men frågan är om man sen kan hejda sig eller om man åker in för grov misshandel...?

Skjut, tig och gräv är ju poppis i vargtrakter som Värmland, enda gången jag skulle kunna tänka mig att praktisera det...
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Skjut, tig och gräv är ju poppis i vargtrakter som Värmland, enda gången jag skulle kunna tänka mig att praktisera det...
Jo, i dynghögen försvinner de fort...;)
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

kl
vira elstängslet runt fanskapen slå på strömmen o ta fram kniven:angel: :devil: :devil: :devil: :devil: då lär dom inte göra om det sen...
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Ska släppa min fjording på bete på onsdag hemma, bor typ bara några kilometer där ifrån.:crazy: :crazy: :crazy: kommer drömma mardrömar om det./anna
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Jag fattar inte hur dagens människor är funtade? Brist på uppfostring?
Minns en gång för länge sedan då någon hade öppnat hagen in till ridskolehästarna, men som tur var så gick ingen häst ut.
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Skjut, tig och gräv är ju poppis i vargtrakter som Värmland, enda gången jag skulle kunna tänka mig att praktisera det...

Helt klart mer förmildrande än att ge sig på vargar! :cool:
 
Sv: Häst knivskuren, elstängslet avskuret och hästarna utjagade ur hagen

Hur fan är folk funtade?? :mad:
Jag förstår inte hur man kan vara så himla harmlös?
Jag tror att det är antigen en psykopat eller ett gäng utråkade tonåringar!! :cry: Det behövs flera ungdomsgårdar!! Och det är fort :mad:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) En häst i närheten av Fagerås, utanför Kil, var nära att bli påkörd i måndags kväll. Hästen hade rymt ur hagen...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Värmlands Folkblad) Torsby En man i 60-årsåldern skadades allvarligt då han blev attackerad av en häst utanför Torsby under...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (VF) Efter månader av sjukskrivning börjar Stellan Lundqvist längta efter hästarna igen...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (VF) Hon fick 20 minuter på sig för att lära känna ponnyn. Det räckte för Karlstad Ridklubbs Evelina Holm, 16. Hon vann...
Svar
0
· Visningar
856
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp