Häst på Gekås!

Jag blev sjukt besviken sist vi va där. Om man är ute efter lite sådär "vanliga billiga hästsaker" eller flugspray/hästmat eller liknande- så absolut. Dom säljer ES schabrack, men dom är ju dyrare där än man passar på när ES har rea (tex). Fanns inte riktigt någonting som jag kände jag behövde och tyckte väl ärlig talat avdelningen är lite väl liten? :angel: Jag hade nog för höga förväntningar, plus jag dock oftast vill ha saker i lite bättre kvalite, så för min del känns det bättre att åka till Svensk Ridsport när dom har rea och passa på att fynda. Hittade i Vintras en Kingsland Dunjacka dom hade på 50%. Sen tycker jag även Börjes har bättre utbud till bra priser, vilket är bredvid Svensk ridsport 😉 Nä, jag är inte impad över Gekås hästavdelning alls.
Trist. Jag har inte varit där på några år men minns att man kunde fynda en del då.
 
Hur är det med foder på Gekås? Är det någon skillnad i pris jämfört med ex. Börjes eller Granngården? Har vägarna förbi om några veckor och fnular på om det är värt att gå in.
 
Hur är det med foder på Gekås? Är det någon skillnad i pris jämfört med ex. Börjes eller Granngården? Har vägarna förbi om några veckor och fnular på om det är värt att gå in.
Trikem protein pellets är prisvärt att köpa där, Granngården tog t.ex 338 kr för en säck när Gekås hade samma för 179 kr. Jag brukar tillskott som trikems thiamin också när jag är där.
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 239
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 444
Senast: Myrten
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 503
Senast: Guldaskig
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 432
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp