Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

MÄnnsikan Ska Fan DÖÖ!jag Hatar DjurplÅgare.jÄvla Svin.jag Lider Med Familjen
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Jag är så trött på att det inte finns en riktigt bra lagstifftning om detta! Polisen lägger inte ner tillräckligt med tid på det heller :(
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Varför finns d så sjuka männinskor som går på oskyldiga djur??? Fattar inte hur dom tänker.... Nåt måste ju göras d måste få ett stop på detta att ingen inom rättväsnet reagerar:confused: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå blir så förbannad :mad::devil:
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Fy fan vilken människa, hur kan man göra så.:mad:
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

jag vill göra samma sak med dom som gjorde det mot hästen.
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Nej nu får regeringen göra något. Hur sjuk är inte världen?
Är trött på detta med att det inte stoppas.
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Jag är så trött på att det inte finns en riktigt bra lagstifftning om detta! Polisen lägger inte ner tillräckligt med tid på det heller :(

Solklart fall av djurplågeri och olaga intrång.
Så vad du menar att det inte finns nån lagstiftning förstår jag inte.
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Idioter finns det överallt!! håller med om att dom som sysslar med sådant skall låsas in någonstans i en mörk kall källare och kasta nyckeln
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Fy fan! Stackars familjen:(
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Blir så sjuukt arg & ledsen :mad: Det som är sorgligt det är att de kommer aldrig sluta finnas idoter :crazy:
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Jag håller FULLSTÄNDIGT med Juni_cool! människor som gör så där är j*vla svin!!! jag tycker den som gjorde det ska få samma behandling som hästen!!! lider fullständigt med hästen och familjen!:eek::cry::eek:
 
Sv: Häst utsatt för djurplågeri i Dösjebro

Jag håller FULLSTÄNDIGT med Juni_cool! människor som gör så där är j*vla svin!!! jag tycker den som gjorde det ska få samma behandling som hästen!!! lider fullständigt med hästen och familjen!:eek::cry::eek:

Jag lider också med familjen och de borde få mer stöd av samhället.

Jag tror dock inte de hjälps av att förövaren torteras.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter ett lopp på Åbytravet förra året misstänktes en kusk för djurplågeri. Länsstyrelsen ansåg att han hade piskat sin häst för hårt...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Flera djur har vanvårdats på en gård i Västerbotten. På gården fanns åsnor, hästar, hundar och kaniner – de flesta i dåligt skick...
2
Svar
21
· Visningar
3 007
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter En häst i Nyserum utanför Vimmerby ska ha utsatts för djurplågeri.
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under onsdagen fick polisen i Mora in en anmälan om djurplågeri av en hästägare i Rättvik. Hästen skadades i hagen i juli och fick...
Svar
0
· Visningar
858
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp