Hästbiten i Ängelholm?

K

Krabban

Hej!

Är det ngn som vet om hästbiten i Ängelholm har ngn hemsida? Eller som vet näringsinnehållet i deras foder? Priser?

Vore jättetacksam för svar! :bow:
 
Nej de har ingen hemsida. Har ett telefonnr om du inte har det redan: 0431-10679
 
jag har näringsinnehäll på havrefri, 50/50 och plus nånstans. pma om du vill ha :bump:
 
Jag vet inte vad de har för olika sorter, men vill gärna ha reda på! :bow:
 
upptäckte precis att jag nog har slarvat bort dom :o typiskt eftersom jag precis fick höanalysen och skulle börja räkna :smirk: men jag ska leta lite till så pmar jag dig om jag hittar dom.
 
Vad jag vet så har de en hb 50/50 och en hb havrefri.
50/50 är då med havre och den andra utan.
Jag kan ta reda på värdena till dig ifall du vill för vi har båda sorterna på stallet..

(De säljer också krafft, spannmål, spån, torv mm)
 
Tack för alla svaren och speciellt tack till dig maximillia som skickade över värdena! :bow:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hoppas detta är en okej tråd att göra här :) Jag måste sälja min mammas sadel då hon inte rider längre och undrar lite om den...
Svar
8
· Visningar
721
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: Görel
·
Hundhälsa Min 6 åriga hund har en lös tand. Han har superfina tänder i övrigt och brukar få beröm hos vet. Nu har han en lös tand som sagt, en...
Svar
6
· Visningar
799
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp