Bukefalos 28 år!

"Hästen utsattes för fruktansvärd smärta"

Sv: "Hästen utsattes för fruktansvärd smärta"

Usch så hemskt. Detta har skett i mina trakter. Kommer ha extra tillsyn över hästarna (som lyckligtvis går i hage utanför vårat hus)
hoppas att de hittar förövare så han döms och kan få vård.
 
Sv: "Hästen utsattes för fruktansvärd smärta"

Nej men herre gud! :eek:

Stackars häst.

En människa som gör aå förtjänar inte vård utan jag hade velat göra samma på denne som han/hon gjort mot hästen.
 
Sv: "Hästen utsattes för fruktansvärd smärta"

USCHHHH hur kan man göra något sådant mot deta underbara och oskyldiga djur han har helt rätt när han säger att man skäms över att vara människa. och att ha planerat det uschhhhhhhhhhhhhhhhhhh:cry:
 
Sv: "Hästen utsattes för fruktansvärd smärta"

Ja nog är det dags att stoppa dessa människor, eller monster som veterinären som tog hand om Silver uttryckte sig. Det finns ju kända personer, och det är dem och deras medsvurna som man måste få koll på.
 
Sv: "Hästen utsattes för fruktansvärd smärta"

Medsvurna är det vi som protesterar mot tortyr od som du så gärna kastar beskyllningar o insinuationer åt.
PL
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ett sto i Rutvik utanför Luleå har blivit utsatt för djurplågeri. Någon ska ha skadat det genom att sticka in något i hästens könsorgan...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En hästägare i Vallbergatrakten gjorde i söndags morse en fruktansvärd upptäckt. En av dennes hästar misstänks ha utsatts för sexuellt...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I måndags upptäcktes ett cirka tio centimeter långt, djupare skärsår på en häst på en gård i Ramstorp. Hästen ska ha blivit skuren i...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Holger
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) En häst i nöd hade huvudrollen i det lilla drama, som utspelades mitt på måndagen i Simonstorp.Ett...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp