Haf pad från stallvrå, någon som provat/vad tror ni?

Alexandra_W

Trådstartare
Skulle in på stallvrå och kika på Freeform Dressyrsadeln, och såg då deras 'Haf Pad'. Har mailat linda och frågat om den är tänkt till bomlöst, men om den nu är det - är det någon som provat? Någon som 'tror något' i frågan?

Sv: Haf pad från stallvrå, någon som provat/vad tror ni?

När jag provade FF fick jag med Skito och HAF pad. Skiton var betydligt tjockare och stabilare, HAF paden är nog mer lämplig om man är väldigt lätt, för den gick att trycka ihop lika lätt som ett vanligt täcke.

Äsch då.. Jag som tyckte den såg himla mycket 'bättre' ut rent utseendemässigt än Skiton..

Jo, det tyckte jag med, och den är ju betydligt billigare, men jag skulle utan tvekan välja Skito om jag fick välja.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Hundavel & Ras Jag vill bara säga att jag idag såg den vackraste hund jag nånsin sett (förutom min egen, då...). Ägaren parkerade sin jobb-skåpbil... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 939
Senast: lilstar
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 182
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka