Haglunds täcken

Qluring

Trådstartare
Behöver förnya täckesgarderoben inför höst/vinter och har därför kollat runt på lite olika alternativ. Ska ha ett fleecefodrat regntäcke + vintertäcke med hals och hittade Haglunds. Priset var ju mer än ok så det jag undrar är hur pass ok själva täcket är? Passform, vattentäthet osv.

Sv: Haglunds täcken

Jag har deras tjocka vintertæcke med fast hals och jag ælskar det tæcket æn så længe. Det sitter rætt bra på honom endast lite stort i sjælva hals øppnngen mot øronen sas.
Har aldrig varit bløt igenom!!

Liknande trådar

Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som... 2
Svar
20
· Visningar
2 476
Senast: blayenka
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
1 074
Senast: Elo
·
Utrustning Jag behöver köpa ett nytt täcke, men vet inte vilket jag ska ta. Det ska vara regntätt. Runt 50g foder Finnas avtagbar hals Blankt...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025