Bukefalos 28 år!

haha trodde jag inte var möjligt =D

M

missPetra

nu har jag lärt blåbärssoppa ett nytt trick :D jättetufft.
hon har lärt sig krypa ordentligt nu, så det var dags för ett nytt trick tyckte petra :banana:
gömmma sig! petra säger "skolan!" varpå blåbörssoppa lägger tassen över nosen. hon kan det jättebra! jag behöver nästan inte blåsa på nosen på henne längre :smirk: :rofl:

vad kan era vovvar för trick då? några förslag behöver jag nu, när hunden är lite gammal för agility o annat skoj :)
 
vi sa alltid "Hur gör flickorna i paris?" till våra gammla tikar... den ena la sig på rygg och den andra letade upp ett mkjut ställe sen började hon "jucka" :o med magen mot marken... :D jätte söta var dom..
 
Slalom mellan benen, och gå en "åtta" runt benen har vi lärt vår hund nyligen. Hon är så smart!
Hon lärde sig efter två!? gånger båda tricksen!

/Stolt matte
 
hahahaha fan vad bäst :rofl:
kanske är något o börja med.. för er som inte riktigt förstod, så är det meningen att jag till slut ska säga "vad tycker vi om skolan?" varpå hon lägger tassen över nosen. :smirk:
men den var för grym.. vad gör flickorna i ... haha :D
nej nu ska jag gå o träna lite mer så att jag kan lära henne det nya tricket :D *nynnar; vad gör flickorna i småland*
 
Jag skjuter på min hund med pekfingret och säger PANG! Då lägger han sig ner stilla med utsträckta ben på sidan.(Viftar inte ens på svansen.)
 
Min schäfer kunde vinka på (dubbel)kommando. Hon kunde mycket annat också, klassiska lydnadsgrejor, men det imponerade inte alls lika mycket på åskådarna!
Islandshunden kan inga trick alls - lat matte! Jag tycker det är kul när hundarna gör lite "udda" saker och hundarna gillar att lära sig! :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, vad kan er hund/hundar för trick? Den här lille gossen, Rocco, nu fem månader, kan hittills stanna när jag ber honom...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Figaaro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp