Hahah...ni anar inte mitt problem:)

Novelette

Trådstartare
Jag e lite kokko tror jag...
Jag har ett stoooort problem:p
Min häst är inte ens 3 år(fyller i augusti) så jag har inte köpt en egen sadel ännu utan lånar en svart Hubertus.
Problemet är...hehe...eller problem o problem;) jag vill gärna shoppa lite men jag vill ha bruna lädersaker till henne så jag "vågar" inte köpa nåt för att det inte ska blir rätt nyans med sadeln sen...jag vet...helt stört...
O sen vill jag ha grönt i textil o det är samma sak där...haha...
Här får ni ser lillpållan!
1692732.jpg

Just nu har hon mina gamla schabrak från foderhästen...men det duger ju nu :)

Sv: Hahah...ni anar inte mitt problem:)

Hm, vad var syftet med tråden? :p

Ville du bara surra lite kanske.. fin häst iaf :)

Japp...se om det fanns blev knäppisar här :)

O ni som har bruna lädergrejor...är det lätt att hitta samma nyans?...helst vill jag ju ha vinrött men det heter ju allt från oxblod till cherry o oak bark så jag blir snurrig...

oftast går det ju att hitta samma nyans på läder ifall man köper från samma märke. Dessutom brukar man inte märka nån jättestor skillnad på läder med lite olika nyanser:) Söt pålle, tycker beiget skulle passa:idea:

Ja, det har du rätt i!:idea:
Jag har också funderat på beige faktiskt!
Ja visst e hon sööt :)
Tack!:D

Ja hon e ju väldigt tacksam att hitta färg till. Jag har det där klarblåa schabraket sen förr och ett likadant grått och båda är lika snygga på henne.
Men blått är kanske inte så snyggt med brunt läder...eller?;)

Fast det där var ju väldigt ljust brunt.
Om man skulle ha typ oxblod så kanske det inte vore lika snyggt...eller iofs...om man har mörkare blått kanske det skulle vara snyggt.:p

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 990
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: Wera
·
S
Ridning Hej! Jag har en foderhäst genom ridskolan som jag sköter om rider en dag i veckan.. Hon är en maxad D-ponny & väldigt grov.. Mörkbrun...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: SannasMichelle
·
Utrustning Jaha, nu har jag drabbats av I-landsproblem. Förutom att jag muttrat mig igenom två ridsportsbutiker för att få tag i utrustning i RÄTT... 2
Svar
28
· Visningar
2 307
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022