Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
HÀstnyheter Genom att anvÀnda hÀstgödsel vid plantering tar du vara pÄ lokal nÀring i kretsloppet. RÀtt hanterad blir den en vÀrdefull resurs för...
HÀstnyheter Henrik von Eckermann Àr inte lÀngre vÀrldens bÀste ryttare. Efter 33 mÄnader pÄ tronen lÀmnar han nu över armbindeln till amerikanske...
Hemmet Ah, jag Ă€r tvĂ€rt om. Köpt en lĂ€genhet för att köket frĂ„n tidigt 1900 var kvar. Glömde kolla badrummetđ«Łđ dĂ„ jag var helt begeistrad över...
Ăvr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utstrĂ€ckt över mina ben. Han tycker att mina lĂ„r Ă€r utmĂ€rkta som huvudkudde. SjĂ€lv vill jag göra...
Ăvr. Katt Jag var lĂ€ttad över att ha hittat Ălva, men... Juno dĂ„!? Hon var fortfarande spĂ„rlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
HundtrÀning Vi körde ett spÄr ikvÀll pÄ 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och vÀg att passera. Eftersom hon Àr i löpen Àr...