Håll ögonen på fingrarna

Werewolfbitch

Trådstartare
Tittar ni på fingrarna när ni är ute och letar efter den rätte, det ska nog jag göra i fortsättningen:o:D



247173-2127410-909768.jpg


Är myten sann?
Kan en mans fingrar avslöja penisens längd? Svar: Ja

Studier från Korea visar att ju längre ringfingret var i förhållandet till pekfingret, desto längre var männens penisar.

Om pekfingret är ca 10% längre än ringfingret är penisen normalt omkring 10 cm lång.

Om ringfingret är ca 10% längre än pekfingret är penisen normalt 12 cm.

Hos män där de två fingrarna är lika långa varierar penislängden mellan 9-15 cm.



Anmärkning
Studien är gjord i Sydkorea, där genomsnittslängden är 10,8 cm. (Genomsnittslängden för män i Sverige är 14,8 cm). Det finns heller ingen regel utan undantag.


* Studier gjorda av University of Warwick och Institutet för cancerforskning.

 
Det jag reagerar mest på är att svenska mäns snoppar är i genomsnitt 4 cm(!) längre än sydkoreanska. Det är rätt stor skillnad!
 
Det jag reagerar mest på är att svenska mäns snoppar är i genomsnitt 4 cm(!) längre än sydkoreanska. Det är rätt stor skillnad!

Medellängden är i Sydkorea: 173,9 cm och i Sverige: 181,5 cm
Så i förhållande till medellängden kanske det är proportionerligt? :D
 
Medellängden är i Sydkorea: 173,9 cm och i Sverige: 181,5 cm
Så i förhållande till medellängden kanske
Jo absolut, men det är väl ändå en ganska markant skillnad. Jag får det till att en svensk man är ca 4% längre än en sydkoreansk man, medan hans snopp är hela (ca) 37% längre! O_o Med reservation för att mina mattekunskaper är obefintliga.
 
Tittar ni på fingrarna när ni är ute och letar efter den rätte, det ska nog jag göra i fortsättningen:o:D



247173-2127410-909768.jpg


Är myten sann?
Kan en mans fingrar avslöja penisens längd? Svar: Ja

Studier från Korea visar att ju längre ringfingret var i förhållandet till pekfingret, desto längre var männens penisar.

Om pekfingret är ca 10% längre än ringfingret är penisen normalt omkring 10 cm lång.

Om ringfingret är ca 10% längre än pekfingret är penisen normalt 12 cm.

Hos män där de två fingrarna är lika långa varierar penislängden mellan 9-15 cm.



Anmärkning
Studien är gjord i Sydkorea, där genomsnittslängden är 10,8 cm. (Genomsnittslängden för män i Sverige är 14,8 cm). Det finns heller ingen regel utan undantag.


* Studier gjorda av University of Warwick och Institutet för cancerforskning.

Kim jong un kommer snart att meddela att den statistiska skillande beror på att nord-koreanerna lagt beslag på de extra centimetrarna och då särskilt på hans egen gudomliga kuk.
 
Jo absolut, men det är väl ändå en ganska markant skillnad. Jag får det till att en svensk man är ca 4% längre än en sydkoreansk man, medan hans snopp är hela (ca) 37% längre! O_o Med reservation för att mina mattekunskaper är obefintliga.

Mina mattekunskaper är obefintliga så det stämmer säkert :angel:
Men är man 173,9 cm lång kan du helt enkelt inte ha en snopp som hänger 14,8 cm ner på benet (eller är mätningen i erigerat tillstånd?) skulle se helt vansinnigt ut :idea:

För att ta mig själv som exempel. Jag är 168 cm lång och från grenen ner till golvet är det 78 cm vilket innebär att en 173,9 cm lång sydkoreansk man med samma proportioner som mig hade haft 80,7 cm långa ben och den svenska mannen skulle ha 84,2 cm långa ben. Fyra centimeter längre ben = fyra centimeter längre snopp. Helt logiskt :banana::angel::D

(Ja jag är ju såklart standard på ben. Ifrågasätt inte det)
 
Mina mattekunskaper är obefintliga så det stämmer säkert :angel:
Men är man 173,9 cm lång kan du helt enkelt inte ha en snopp som hänger 14,8 cm ner på benet (eller är mätningen i erigerat tillstånd?) skulle se helt vansinnigt ut :idea:

För att ta mig själv som exempel. Jag är 168 cm lång och från grenen ner till golvet är det 78 cm vilket innebär att en 173,9 cm lång sydkoreansk man med samma proportioner som mig hade haft 80,7 cm långa ben och den svenska mannen skulle ha 84,2 cm långa ben. Fyra centimeter längre ben = fyra centimeter längre snopp. Helt logiskt :banana::angel::D

(Ja jag är ju såklart standard på ben. Ifrågasätt inte det)
:rofl: Ja det hade sett helt sjukt ut. Men mätningen är tydligen i erigerat tillstånd, som jag förstår det (googlade på genomsnittslängd snopp i Sverige. Lyckades hålla mig från bildsök! :D)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp