Hals till Horseware??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Linabebis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 714
L

Linabebis

Jag har ett HW Rambo, det lila med 370 g fyllning(utetäcke) Med halvhals..Nu skulle jag vilja köpa till en hals till det..var kan man hitta det nånstans? Alla tips bugas o bockas....:bow:
//Emma

Sv: Hals till Horseware??

Men det är väll inte ens tänkt att det ska vara någon hals till det? :confused: I så fall får du nog köpa lösa ringar, sy dit och så försöka hitta någon hals någon annanstanns? För om det är halvhals på täcket du har, så är det väll tänkt att det ska vara ju halvhals på det, och inte att man ska kunna köpa en lös hals till just det täcktet.

Eller är jag helt ute och cyklar? :confused:

Nej det är du nog inte....:o
Du har så rätt så när ja tänker efter själv, men jag VILL ha hals till täcket så man borde ju kunna sy på ringar som du sa och sen hitta nått men var...??

Köp en bucas hals, den fäster du med en gjord som går runt magen, behövs inga ringar på täcket alltså. sätt den under täcket.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
759
Senast: Lemeie
·
Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g... 2
Svar
30
· Visningar
10 157
Senast: Darkie
·
Utrustning Har en häst som biter sönder bogspännena på alla täcken.... skitkul :meh: Har länge funderat på att köpa HW till honom men nackdelen... 2
Svar
27
· Visningar
3 312
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 286
Senast: Camigween
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025