Halstäcke...

Jempan

Trådstartare
Fick hö*kskatalogen precis o såg att dom börjar sälja mer o mer halstäcken...Nu till min fråga, passar alla halstäcken alla täcken (som har ringar för halstäcke) eller måste man ha samma märke som man har på täcket?

Sv: Halstäcke...

Jag hade halstäcken från sveatäcket som passade även på höökstäcken. Dock är det många år sen :p

Sv: Halstäcke...

Har sett flera som inte har samma märke på hals och täcke.. som går utmärkt ihop.. går till och med att sätta ringar på vilkettäcke som helst och skaffa hals till den.

/M

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: MiniLi
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
417
Senast: Elektron
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka