JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hammarström felfri på hinder i EM-terrängen – avancerar i den individuella resultatlistan
Moderator
Hästnyheter
Ingemar Hammarström och Ocean des As har inlett ponny-EM på bästa sätt genom att vara felfria i det första kvalet. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Under torsdagen inleddes juniorernas fälttävlans-EM på Irland där Selma Hammarström gör sitt första mästerskap på storhäst. ...
Källa /...
Hästnyheter
Det svenska hopplaget med Mitt Hjärtas talang Ingemar Hammarström tog silver på ponny-EM på fredagen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Ponny-EM pågår för fullt i danska Vilhelmsborg. Först ut var Selma Hammarström i fälttävlansdressyren. Och hon levererade direkt en...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Någon här som brukar använda hundbalsam? Läste någonstans att det ska hjälpa hålla hunden ren längre, men jag trodde bara det hjälpte...
geting
Alldeles nyss
Svar: 1 278
Visningar: 76 937
Hund
Blandraser och renraser
Hundavel & Ras Vill man ha en bra hund då är det vanskligt att ha en snäv tidsram för det, som uppfödare kan man inte påverka när tikar löper, om de...
Bulldoozer
7 minuter sedan
Svar: 62
Visningar: 1 277
Hund
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Hon är väl fortfarande ung så då borde hon ju definitivt växa i det!
Jag hoppas att det jag beställt i biothane nu blir rätt. Gick efter...
Malibu_Stacy
Idag kl 09:38
Svar: 1 356
Visningar: 162 673
Hund