Han hostar.

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare isabellah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 719
I

isabellah

Jag är medryttare på en D-ponny, och han har varit förkyld så han har fått vacination så dt är bra, men sen hostar han ibland, och blir jätte tröt av att skritta bara ibland, men sen nästa dag kan han vara hur pigg som helst ! utan en ända host , men sen kan dt vända nästa dag igen och han hostar jätte mkt.. vad kan det vara? försöker han bara lura oss eller ?

Sv: Han hostar.

Bronkit eller astma. Tänk efter vilket typ av väder det är när han hostar. Host hästar reagerar ofta på vädret. Ta ut en vetrinär som kan lyssna på hästens lungor.

MVH Russin8 som har en bronkit häst

Sv: Han hostar.

Säger det samma!Ta ut en veterinär och ansträng inte hästen tills du vet vad det är som är galet.

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: Pinus
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 560
Senast: Idaw83
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
4 000
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 475
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka