JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Handikappridningen räddad
(Piteå-Tidningen)
Nu är handikappridningen i Piteå räddad. Detta sedan kommunen beslutat om en ramökning för anslagen till Barn & Ungdomsförvaltningen och Kultur & Fritidsförvaltningen.
http://www.inorr.se/pt/index.php?artikel=51799
Moderator
Hästnyheter
Värmdö kommun har skrivit ett femårigt hyreskontrakt med familjen Wallenberg värt drygt 3,2 miljoner kronor för att rädda ridskolan i...
Hästnyheter
För två år sedan beslutade en stor majoritet i kommunfullmäktige att kultur- och fritidsförvaltningen skulle utreda en ny ridanläggning...
Hästnyheter
Representanter från Nyköpings Hästsportklubb ska i eftermiddag träffa kommunen för att diskutera om det går att rädda verksamheten i...
Hästnyheter
Regionen kan att ta över ridhuset i Rävhagen i Visby för att rädda verksamheten där. Det säger kultur- och fritidsnämndens...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag har tyvärr sett med egna ögon . Två gånger. Vill inte beskriva närmare då jag inte vill hänga ut någon.
Otherside
2 minuter sedan
Svar: 121
Visningar: 3 805
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Tråkigt att höra, men jag tycker absolut inte att du ska ge upp! Jag vet inte vilken sorts terrier din valp var, men det du beskriver...
Roheryn
9 minuter sedan
Svar: 927
Visningar: 66 634
Hund
Fågelobservationer
Övr. Djur I söndags såg jag en mamma morkulla som var ute och gick på en skogsväg med sina två pyttesmå kycklingar i släptåg.
Jag har sett...
skogaliten
Idag kl 11:31
Svar: 107
Visningar: 21 050
Djur
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja du vågar låna ut under de förutsättningar du nämner. Jag har två hästar med olika samarbete med hästägare och det fungerar väldigt...
Fiorano
18 minuter sedan
Svar: 1 374
Visningar: 107 202
Grenar