Handla på Eko?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sóley
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 382
S

Sóley

Jag har aldrig varit in i en Eko-butik, men på onsdag är det premiär :) Vi behöver framför allt täcken men innan jag gräver hål i plånboken tänkte jag fråga hur priserna och kvalitén är där. Är det en bra idé att köpa täcken på Eko? Vilka märken har de?

Nordligaste Eko finns i Skogås, söder om Stockholm. Det är som jag misstänkt - allt gôtt finns söderut... ;)

Sv: Handla på Eko?

aa du ! de sägs att ett märke av deras täcken är otroligt hållbara för lekglada å bitsugna hästar
återkommer när ja vet va märket heter

Oki, så det är kanske ingen lysande idé att stressa till Eko för att shoppa täcken när det finns gott om andra hästsportbutiker i Sthlm? Hmmm... Jag som trodde att de hade ett brett sortiment till riktigt bra priser. :crazy:

De har Eventtäcken på eko här iaf (hansbos sortiment)... Tycker inte att de är speciellt bra... Hade inte lagt ngn tid på att åka till eko när du kan gå i roligare i stockholm...

dom har event, willab, hansbo (som väl är undermärke hos willab) och mycket shires i Länna.
bra priser, bra produkter, fula schabrak, okunnig personal.

SHIRES TÄCKEN I LÄNNA !
de var de :angel:
ägaren till stallet säger de är slitstarka och går inte sönder har mkt bättre kvaliteet än bukas täcken :)

nej det håller jag inte med om, dom är en budgetvariant på bucas o horseware men visst funkar dom bortsett från att impregneringen släpper fort.

ja har både shires och bucas. ja gillar mina bucas mer men shires är bra :)

mitt citygross (eko) hade shyssta hästgrejer till bra priser, men så gick puckona över till willabs sortiment, då blev det dyyyyrt! Nu åker jag hellre till Börjes!

Eko i Länna (skogås) säljer Shires täcken som är av hyffsad kvalité. Har för mej att dom säljer nått annat märke oxå.

Tack för alla svar! :bow:

Vi är utflyttade 08:or som drar oss för att åka ner (jepp, lata), men på onsdag har vi lite tid på oss innan det är dags för konsert i Globen så då tänkte vi passa på att shoppa loss. Men Eko blir det inte, vi satsar på någon annan affär.

Fast vill man ha just Shires så är Eko i Länna oslagbara på priset. Jag fick ett utetäcke och ett innetäcke (Shires) för mindre än vad bara utetäcket skulle kostat på billigaste 'annat' ställe.

Annars tycker jag det var mest annat de var bra på, billiga på linimentshampo, grimmor, hästvårdsprodukter etc. Så var inga problem alls att göra av med pengar på. En hel del billiga (men inte alltid så vackra) schabrak med.

Liknande trådar

Utrustning Ja, finns det ett sådant (i form av en godkänd ridhjälm, med nuvarande övergångsbestämmelser och hela fadderullan..) ? Jag kom just hem... 2
Svar
26
· Visningar
3 479
Senast: troxel
·
Äldre Säkert en gammal text iom att 50-öringar finns omnämnt- men ack så aktuell.... "En dag i staden. Jag är sugen på kaffe kände jag en...
Svar
3
· Visningar
1 541
Senast: Mia_R
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Sitter och funderar lite fram och tillbaka. Har mina hästar hemma på gården och de går i lösdrift tillsammans. Har en dam som är lite...
Svar
19
· Visningar
3 036
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka