Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kollarSnart premiär! Vilka kollar?
Och har nån koll på mer exakt när avsnitten släpps på HBO? Kan man förvänta sig kl 3 på natten som GoT månne?
Jag är lite kluven, tyckte inte att säsong 2 var speciellt bra. Samtidigt så verkar trailern för säsong 3 väldigt lovande.
Det verkar vara ett avsnitt i veckan nu enligt imdb, antar att de fortsätter släppas på torsdagar här i Sverige.Tyckte första säsongen var riktigt bra, andra inte alls på samma nivå, men sitter ändå bänkad nu Har sett de tre första, helt okej start. Undrar också när fler släpps?
Tittar inte och är glad för det. Säsong 2 var lika dålig som säsong 1 var bra.
Ja, det var ju bara säsong 1 som byggde på boken, efter det var Atwood tydligen fortfarande inblandad men hennes bok var inte grunden längre. Jag gillade verkligen inte hur det blev.Håller med. Jag ville slita mitt hår i förtvivlan över hur andra säsongen slutade. Jag hade föredragit om de gjorde mer som i boken istället för att riktigt vältra sig i vidrigheter bara för att få serien att fortsätta. Less is more, speciellt när det handlar om saker som verkligen är fruktansvärda fast det "bara" är på film.