Happy Mouth i pastellfärger

_Runaway_

Trådstartare
:crazy: Ghaah, jo det finns! Happy Mouth-betten finns i blå, lila och rosa (? Kommer inte exakt ihåg alla färger, men det var den stilen..). VEM tänker köpa?

Sv: Happy Mouth i pastellfärger

Jag ska antagligen beställa det från ett ställe på internet! Vad bra att det finns i liten storlek (10,5)!!

Förmodligen någon som har bettskivor i matchande färg, samt schabrak och lindor med seriefigurer. :p

Haha, okej, ni har inte samma åsikt som jag tydligen! :D Jag: Lila bett, VAD?!

vart finns det lila? Vill ha ju :) eller blått :)

Jag har gärna happy mouth i nån kul färg, just nu är det ju liksom i samma färg som maskar :eek: eller saker som lyser i mörkret :D .

Hade kunnat tänka mej ett blått så ser det ut som pållen har käkat blåbär. :rofl: :rofl:

Jag vill ha ett blått samt de blå bootsen

hahaha dom va ju nästan så fula så dom va grymma :P

Old news XP Of course, ska jag ha ett sådant bett, ett lavendel-lila :love:

Psst....det finns en liten ruta på höger sida..klicka där och du kan välja i vilken valuta du vill se priset....

inte ja iaf. de e jättefula!

skulle möjligtvis tänka mej å köpa om de fanns i neongult/grönt....och om ja behövde de förståss ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Raderad medlem 147980
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 433
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka