har gett upp

beauspirit

Trådstartare
om att hitta ett mässingsfärgat tvådelat i 8,5 :(.

nu får det bli ett "silverfärgat" istället...

någon som vet om det finns tvådelat bridongbett med fasta ringar i 8,5 någonstans?

drygt att ha en häst med liten mun :crazy:.

ja jag hade problem när jag skulle leta bett till min d ponny han har 10.0 oftast får man kontroll mäta med eftersom inga mått stämmer som ät utsatta :mad:

Ska du ha ett mässingsfärgat tvådelat VANLIGT tränsbett?
Globus har sådana iaf. Men jag antar att du syftade på bridonger, för isåfall vet jag inte. :smirk:

jo, men kontrollmätning eller icke, när det handlar om 8,5 så finns det typ inga bett som är :mad:.

fast som tur är har globus iallafall "vanliga" tvådelade i 8,5 :bow:, ska leta runt och kolla om dom har med fasta ringar oxå.

hädanefter får det bli ett träns med silverfärgade spännen :crazy:

jag hittade på deras hemsida nu :).

ett vanligt går väl an, bara de inte är så tjocka.
ska höra på affären här och se om de kan ta hem ett :).

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
622
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
510
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka