Har inte Bukefalos gått över till sommartid ??

Status
Stängd för vidare inlägg.

indian-charlie

Trådstartare
Antingen så är jag bäng eller så e det ngt annat som är fel, men jag tycker inte att tiden stämmer på inläggen:confused:

Är det bara in real life som vi gått över till sommartid ???

Sv: Har inte Bukefalos gått över till sommartid ??

Så var det även när det blev vintertid...
Man skulle göra nått... men jag kommer ju inte ihåg VAD det var :crazy:

Mitt Buke går rätt (både hemma och här på universitetet). Jag har inte ändrat något. :D
Aha, det beror på att jag har inställt på "automatisk omställning till sommartid" någonstans på kontrollpanelen.

Men :confused: på min bukesida så står det att klockan nu är 14.22 fast hemma hos mig så är klockan 15.22.:crazy: jag fattar ingenting

Alltså på datorn står rätt tid men inte på inläggen

Gå in på kontrollpanelen å ändra ;) (som kexchoklad skrev)

:bow: :idea: Hittade ändringen fast jag trodde att automatisk inställning var det rätta..att den liksom ställde om sig själv. Ja ja så är det i cybervärlden.

Tack igen:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Shaggy
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 342
Senast: Lejontand
·
R
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 374
Senast: Ajda
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 375
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka