Har jag missat något?

Sv: Har jag missat något?

När det börjar gå utför med affärerna måste man ta till alla medel :smirk:

ja men det var väll smart. så kan man ta ut sin häst på en simtur när man vill! mycket bättre än en kloor fylld pool! jag vill ha en sån! fast då ska jag väll ha en bra sjö att ha den i också!

Ganska smart om man vill nå ut till allt hästfolk oxå, lägga ut där hästfolket sitter å tittar är ju faktiskt en smart ide. Många som har egna gårdar som kanske har vatten i närheten av tomten.

Dom har säkert annonser där annat folk inom sina egna områden sitter så som båtfolk tillexempel :)

Jamen hur skall hästen ta sej ner? Dyka? Och framför allt... hur kommer den UPP igen?

Bull Dozers Am. Bulldogs skrev:
Jamen hur skall hästen ta sej ner? Dyka? Och framför allt... hur kommer den UPP igen?

Bara å ta stegen du vet ;) :rofl:

Men snälla nån... det är inte hästen som ska gå på bryggan-den ska ju simma ju!

Akleya skrev:
Men snälla nån... det är inte hästen som ska gå på bryggan-den ska ju simma ju!

Ska den trampa vatten då eller?? Det där var ju bryggor som skulle fästas vid stranden..

Hehe, verkar lite svårt för hästen, framför allt att ta sig upp som sagt...

och om den nu var en "båt"-brygga som man skulle ut och åka på, skulle NÅGON här vilja ha med sin häst då? Jag vill iaf hålla mig hyfsat nära land om jag ska ha min häst att simma.... Känns lite farligt annars...;)

ja brukar gå i me min häst genom att stå på en sån brygga och han får gå i :P

Hahaa, har man onödigt mycket pengar och egen sjö och allt så lär man ju lätt köpa den där! Gu så roligt att plaska runt med pållen på specialbrygga...ujuj. :rofl: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 337
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 936
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 641
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025