Har köpt ett ödehus!

Är ganska nöjd med stengärdet :), ett roligt pusslande men min rygg är dock inte så glad i det 😅
20230515_160720.jpg
 
20230607_132608.jpg
sen rätade han upp uppfarten också, den svängde alldeles för mycket in på gräsmattan innan.så fick vi användning av de gamla plattorna också :) ska ev göra en stenrad där igen över. Men ska först på med mängder av matjord på gräsmattan så den kommer i nivå med allt annat.
 
IMG_20230614_181846.jpg
matjord på plats på framsidan, var tycker ni att gången mellan uppfart och dörr ska vara?jag tänker mig den gula linjen en 2m från ladan men när jag har gått innan har jag sneddat tvärs över gräsmattan på den blå linjen :/.
Kommer en handpump på brunnslocket sen så går inte att ordna en gång som är centrerad framför pardörren.
 
Visa bifogad fil 121258matjord på plats på framsidan, var tycker ni att gången mellan uppfart och dörr ska vara?jag tänker mig den gula linjen en 2m från ladan men när jag har gått innan har jag sneddat tvärs över gräsmattan på den blå linjen :/.
Kommer en handpump på brunnslocket sen så går inte att ordna en gång som är centrerad framför pardörren.
Gör gången där du redan går, annars kommer du ändå göra en "stig" i gräsmattan sen 😅
 
Ja jag har tänkt men då "måste" jag ovkså vänta på att gräset ska växa eller gå heeeela vägen runt gräsmattan till trädgårdsgången :p.

Har inte flyttat in ännu, ska nu också iväg på jobb 8v så blir inte mycket gjort av mig nu i sommar på torpet :(.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp