JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Här lunkar Ölands äldsta häst
(Ölandsbladet)
Med sina snart 37 år är han förmodligen Ölands äldsta häst. För tio år sedan kom islandshästen Ari till Öland då hans ägare ville ge honom en fin ålderdom.
– Han är en av Sveriges finaste hästar och många unga ryttare har lärt sig rida på honom, han har varit en läromästare, säger Åsa Zetterholm som driver Alvargårdens Islandshästar där Ari är inackorderad.
http://www.olandsbladet.se/index.php?placid=3&placid_text=3&id=5642
Moderator
Hästnyheter
(Ölandsbladet)
En veterinär från Öland har anmälts för att hans behandling av en häst ledde till att djuret avled. Men ansvarsnämnden...
Hästnyheter
(Ölandsbladet)
Öland har en tradition av starkt och etablerat hästintresse. Men efter årsmötesperioden blir rid-ön två föreningar...
Hästnyheter
(Ölandsbladet)
Gotlandsrusset är Sveriges äldsta hästras. Redan 3 000 år före Kristus finns det belägg för att den fanns på Gotland...
Hästnyheter
(Ölandsbladet)
Efter förra helgens fälttävlan i Strömsholm har Elin Götesson från Ölands Ryttarförening med sin häst Be My Access...
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Utforskat skogen hemmavid, med unghund med stort viltintresse är spännande 🙈 (vi har inte mött på vilt, men han får ju upp deras spår)...
ii-ssa
28 minuter sedan
Svar: 620
Visningar: 39 561
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag har sett ett par catahoulablandningar i år, men den här känns extra läskig:
"🌟 Stunning Leopard Doberman Puppies – Loyal, Loving...
Sel
53 minuter sedan
Svar: 1 931
Visningar: 187 480
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det tar max en dag? Bravecto blir väldigt mycket billigare för mig jämfört med något man måste ge varje månad.
mysboll
54 minuter sedan
Svar: 1 426
Visningar: 87 560
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr CH pratade i podden ang hängande stångtygeln och vad domarna tyckte om det.
Tyckte han förklarade bra. Om någon är intresserad alltså 🤗
Jfrelin
3 minuter sedan
Svar: 1 531
Visningar: 120 929
Grenar
WE-tråden
Övr. Grenar Jag inte jättebrydd över att rida i regn men min prideoutfit gör sig inte i regn😁. Då syns inte allt glitter!
Fiorano
6 minuter sedan
Svar: 711
Visningar: 62 496
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det enda som kan hända om köparen röntgar hästen och hittar fel och backar ur köpet är att säljaren sen har upplysningsplikt om...
Grazing
26 minuter sedan
Svar: 24
Visningar: 1 221
Vård