Har vunnit en betäckning! :o)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Dizan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 078
D

Dizan

Hej på er!
När det känns som det bara är motgångar hela tiden så kom det något som lite plåster på såren i fredags. Har varit tvungen att ta bort två unghästar på 1½ års tid - senast i fredags även om jag visste att hon skulle bort så va det jättejobbigt!

Var med på en tävling där man kunde vinna en betäckning med Demon Sid & i fredags ringde dom från radion & berättade att jag vunnit den ;)!

Nu är det så att jag inte har någon riktig koll vad gäller avel så jag skulle vilja ha lite åsikter om dethär förslaget: Ett sto vid namn Suata Scotch - två tidigare avkommor.

Har kollat på atg & blodbanken.nu, men som sagt - eftersom jag inte riktigt vet hur dom passar ihop så skulle jag vilja ha lite hjälp från er här på sidan.

Tack på förhand /Diana

Ingen?

Ingen som har några kommentarer, tips eller sån´t som kan va bra & höra & veta?

Re: Ingen?

Vad är det du vill ha hjälp med? Är det hingsttips du vill ha så ska tråden ligga på hingst-forumet, som jag UTTRYCKLIGEN skrivit i en nålad tråd precis här ovanför. Det är tydligen väldigt svårt att förstå eftersom jag flyttar en sån tråd till hingstforumet varje dag... :devil: :smirk:

Är det något annat du frågar om kanske du kan förklara lite tydligare?

/Erica - moderator

Nej!

Nej, jag har ju som sagt vunnit en betäckningsrätt med Demon Sid & är på stojakt, men jag vill veta ifall Suata Scotch skulle kunna passa ihop med honom.... Någon som kan hjälpa mig med det?

Hejsan och Grattis :banana:

Jag ser inga hinder för att använda det stoet till Demon Sid.. Men det skulle ju vara lite lättare om du beskrev stoet lite bättre... :)
Har du fler ston som alternativ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 457
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara... 2
Svar
28
· Visningar
4 716
Senast: Trissa
·
M
Avel Ok, nu blir det en kluring. Ska försöka reda ut så gott jag kan men det blir nog lite långt Har ett sto f-2005. Hon har varit utlånad... 2
Svar
34
· Visningar
5 449
Senast: Digbil
·
Övr. Katt Vi har två katter och bor i en lägenhet i stan, den ena katten är 10 år och när vi köpte honom bodde vi i lägenhet men han var med när...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka