Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
HAHAAA så härligt!!! Säger jag, när det inte är min hund utan nån annans - faktum är att det lika gärna kunde varit min jycke i guldkostym... Då hade jag inte skrattat. Men den här videon ska jag spara för den lyser ju bara av glädje!
underbart och se känner igen mig själv i filmen ..första träningstävlingen i höstas..inkallningen - jihooo kommer strax matte ska bara blötpussa tävlingsledaren o domaren ..klar - nu kommer jag ..bara och
Haha.. Påminner lite om Hatjo. Han lever sitt liv på två ben just nu när vi har hantverkare här hemma. "ÅÅÅÅH ÄR DET DU *jämfotahopp* dig har jag aldrig sett!!!! *Hoppa lite till*" Matte står och försöker få tag på spolingen som sekunden innan satt helt still och väntade på varsågod-kommando. Bara det att hantverkaren råkade säga "men heeeej lilla vovven" när han klev in genom dörren. *suck*
Ibland blir det en tvist på det hela när Hatjo inser att de har byxfickor med massa roligt i: "NEEEEJ HATJO kom hit med vanten/pennan/tumstocken/ritningen/annan viktig sak som hantverkaren måste ha". Tur att det bara är målaren som varit hundrädd hittills (då fick hundarna vara i vardagsrummet och inte röra ett öra).
Ekonomi & Juridik Blir också irriterad på sånt. Jag brukar skicka meddelande och be om betalningen, svarar de inte på några timmar så säljer jag till ngn...