härmar MissFideli->burskynke

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare nizzeienglasburk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 768
N

nizzeienglasburk

härmar MissFideli->burskynke

Jag ska ställa ut mina kisar fram i vår och tänkte nu sy ett burskynke. Men jag har svårt att välja färg, speciellt som det helst ska passa båda. har ni några idéer?

122549828yrdatb_th.jpg
125052654lbxgfc_th.jpg

(fler bilder finns här :) )

Re: härmar MissFideli->burskynke

Åh, en tråd till för sy-tokiga Sassy :D

Jag skulle ha tagit ett skimrande grönt tyg :idea: Passar både kalla och varma färger.
Ett beige-lila hade varit fint också- lyckas jag förklara färgen rätt?? Alltså ganska nära kattfärgen lila :idea:

Sen kan man ju antingen matcha ton-i-ton, eller använda en kontrastfärg. Jag brukar ha en färg på botten och taket, och en annan på "väggarna".

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 191
Senast: Asko
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
909
Senast: Lingon
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
651
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025