Harry Dabbs True Brit

_Peplis_

Trådstartare
Vad har ni att säga om dessa sadlar?
Hur ser era hästar ut i ryggen?
Ungefär hur mkt skulle ni betala för en beg. som är 10år?

Sv: Harry Dabbs True Brit

De jag har sett passar svängd rygg. Mkt lik Jaguaren, samma tillverkare.
En kompis köpte en Ponnydressyr för under 3000, ca 12-13 år, men ett bra pris :)
5-9000 beroende på skick bör den ligga på beg med några år på nacken.

Tack! Har hittat en för 3000:- som är 10år, funderar på att slå till. Men är lite osäker på om den passar min häst.

Typ världens sämsta bild, men vi har en Dominus nu som ligger bra på henne. Men passar inte mig..
img_1055_144945811.jpg

Jag skulle köpa den till det priset, om den inte passar så sälj vidare :)
Men Dominus passar vi även den en mer svängd rygglinje, får du prova före köp,eller öppet köp - slå Till :)

Jaa jag tänkte så jag med!
Tack för din åsikt, nu blev jag ännu mer säker.:bump:

Dabbs är väldigt svängd i bommen medan hästen ser ut att vara väldigt rak i ryggen på den bilden, så jag har svårt att tro att Dabbs skulle passa.

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: morgaine
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 195
Senast: super
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 967
Senast: Mia_R
·
Utrustning Har äntligen fått tag på en sadelutprovare som kan tänkas komma hit.:banana: DOCK så har hon mest islandssadlar, (men även vanliga) och...
Svar
11
· Visningar
2 893

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka