JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
En häst dog efter att ha blivit påkörd av en personbil på väg 692 utanför Västerås på torsdagseftermiddagen. Enligt VLT fick bilen stora...
Hästnyheter
En bil med ett hästsläp körde i diket på väg 56 strax norr om Ryttenekorset, vid lunchtid på tisdagen. En chockad häst rymde, men kunde...
Hästnyheter
Klockan halv fem fick SOS larm om att en kvinna skadats allvarligt på en hopptävling vid Åby travbana.
Enligt ett ögonvittne så ska...
Hästnyheter
En kusk föll av sin häst med vagn på E4 vid Bjästa, enligt polisen.
Strax efter lunchtid kom uppgifterna från sjukhuset i Örnsköldsvik...
Valp 2025
Övr. Hund Funderar på vad vi ska träna på härnäst. Har inte kunnat göra så mycket men jag känner att jag fått ordning på vardagen. Utan våra...
Lillefrun
29 minuter sedan
Svar: 834
Visningar: 59 319
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Idag firar vi Bosse som fyller 15 år - Hurra hurra!! :heart
Scata
Idag kl 13:04
Svar: 1 121
Visningar: 58 288
Katt
Stärka 3 åring
Träning Jag föredrar en styvare variant, t.ex. Double Diamond #100 eller Silvertip #95, oavsett om hästen är lättpåverkad eller gärna kör lite...
cili
8 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Nej, du ska ha rättvänd i första tredje och femte bågen, förvänd i andra och tredje. Så det blir en gång i varje galopp.
warg
23 minuter sedan
Svar: 659
Visningar: 58 678
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Chat GPT påstår dehär! 😆😆 vore ju toppen om så är och den har ju rätt? Domaren vet ju precis varför jag väljer rida lätt efter avbrott...
Ketrawzc
37 minuter sedan
Svar: 1 244
Visningar: 97 182
Grenar