Hästlicense??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare reykurboy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 932
R

reykurboy

Behövs hästlicence på en häst som endast ska tävla på D-tävling?? Tacksam för snabbt svar :)

Sv: Hästlicense??

Ja...
Jag löste sist endagars för både mig och häst......gjordes på tävlingsplatsen och det kostade 100 kr.

Ok, tack för svaret! :bow: Då blir det till att lösa license även för andra pållen då....:p

Japp......lycka till på tävlingen....!

Jag ska lösa en till min pålla till hösten när tävlingarna börjar igen.

Tackar! :) Fast det är min shettis det handlar om så det är en liten tjej som ska tävla honom på hammarö i trail och horsemanship, jag är nästan nervös redan nu...:D

Naw......så sött.
Du måste ta lite bilder....:love:

Jag lovar att ta bilder om inte kameran skakar ur handen på mig...;) Får väl be "lenita" annars, henne ser man inte ofta utan sin älskade kamera..:rofl:
Men jag lovar, dom är verkligen ursöta! :love:

Jag lovar att ta bilder om inte kameran skakar ur handen på mig...;) Får väl be "lenita" annars, henne ser man inte ofta utan sin älskade kamera..:rofl:
Men jag lovar, dom är verkligen ursöta! :love:

Har du inte förstått att kameran och jag är siamesiska tvillingar.....:angel: ;)

Bra fråga, men Staffan brukar väl inte göra orimliga banor vad jag vet...:D

nee de trror ja nog inte de e väl grind o gå över bommar o sånt o sen backa o sidepass de e väl typ sånna saker som måste vara me antar ja:d

Är det Staffan L ni pratar om?

Red en prova på för han och såg trail banan där...och den var inte svår....tror han är ganska snäll och så stor skillnad gör dom nog inte än så länge mellan E och D....

Japp, det är han vi menar. Tror inte heller att han gör dem så svåra, men för säkerhetens skull ska Matte och Sara trimmas ordentligt iallafall!:D:p

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Samhälle Hello, ja är kallad till mönstring. Men jag 2023 begick en rattfylla, blev dömd i domstol, blev dömd till dagsböter, straffföreläg... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 119
Senast: Alexandra_W
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka