Hästpass och ägarbevis

W

Wargos

Hejsan! Det är så här att min syster har köpt en häst, appaloosa, och har nu lyckats tappa bort ägarbevis och pass i en flytt... :( Undrar ifall det är någon som vet vart man ska vända sig när detta har hänt? Hoppas på svar! :)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hästpass och ägarbevis

Om hästen är svensk så bör det vara Svenska Hästavelsförbundet som utfärdat passet och då är det dit man ska vända sig.

Sv: Hästpass och ägarbevis

Hon är väl registrerad i appaloosa horse club i usa skulle jag tro, men det har väl kanske inte med saken att göra, ska ta å kontakta Svenska Hästavelsförbundet, tack så hemskt mycket för tipset! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
2 259
Senast: Cina B
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 377
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 637
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
945

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka