Hästsport på TV

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare TildaK
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 381
T

TildaK

Vet inte om detta är rätt forum, jag antar det :o.
Men iaf, kan vi typ skriva upp på vilka tider allt inom hästsportne ska sändas här, så vi vet när vi ska bänka oss framför apparaterna ;).
Nu menar jag då allt utom typ V75, för det sänds ju var och varannan timme ;)

Sv: Hästsport på TV

Vet inte om detta är rätt forum, jag antar det :o.
Men iaf, kan vi typ skriva upp på vilka tider allt inom hästsportne ska sändas här, så vi vet när vi ska bänka oss framför apparaterna ;).
Nu menar jag då allt utom typ V75, för det sänds ju var och varannan timme ;)

Bra tråd! Ska skriva så fort jag hittar något ^^ Gärna kanal också! Men det kanske är underförstått :p

har inte Sorbe skapat en sån här tråd för länge sen ?
vet dock inte om den är igång fortfarande ?

KL
Brukar det inte sändas något från Strömsholmstävlingarna? Ett sammandrag av dagarna eller så? Har det varit, har försökt att hålla koll?

Det brukar finnas lite info om tv-tider på förbundets hemsida, under fliken media --> ridsport på tv

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
24 065
Senast: Nevermind
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 609
Senast: Tiger tok
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka