Hästtjejer tar över hockeyrinken

(Dalarnas Tidningar) Ishockeyn har somnat in för länge sedan. Nu vill hästtjejerna i Bergkarlås-Risa ta över den gamla ishockeyplanen och göra paddock av gräsytan, som håller på att buska igen. Relaterat Styrelsen i Bergkarlås Risa Bygdegårdsförening har inte lyckats få tag i någon som vill sköta rinken, som...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hästtjejer tar över hockeyrinken

Hahaha, någon som läst artikeln?

"Jag har träffat dessa flickor och de är mycket intresserade av att hjälpa till för att iordningsställa en paddock av rinken. Flickorna vill träna sina hästar med dressyr, hoppning och Westernridning. Det finns också önskemål om att kunna träna islandshästar och lära ut tultning"

Ny spännande gren? :angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är glad över att jag är frisk, och att mina nära och kära lever och är friska. Men det faktum att jag är glad och tacksam över det...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 10 år sedan jag började få konstiga symptom som jag i efterhand lärt mig var stressrelaterat (så som att plötsligt och...
Svar
9
· Visningar
1 897
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
985
Senast: cassiopeja
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 142
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka