Hästutrustning hos Ingdams

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nesslan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 111
N

Nesslan

Säljer Ingdams bara sadlar och ryttarutrustning numera eller gör jag något fel när jag inte lyckas hitta någon hästutrustning på deras hemsida? :confused:

Sv: Hästutrustning hos Ingdams

Jag vet inte riktigt vad de håller på med, men de ger ju inte ut någon papperskatalog längre, och hemsidan har inte varit uppdaterad på väldigt länge fram till nu.

De kanske bara ska satsa på sadlar?

Sv: Hästutrustning hos Ingdams

Tack! Då är det inte bara jag som har bekymmer. Man läser ju att folk har köpt både det ena och det andra där så jag måste erkänna att jag började bekymra mig över kvaliten på min syn :D

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 531
Senast: Idaw83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka