Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Funderar på att köpa en hjälmhängare (säljs bla av två hästpostorderföretag) för att hänga min hatt på. Är det nån som vet om de funkar bra eller om hattar inte passar på.. Har tyvärr inte möjlighet at testa då det är postorder. Nån som her nån sån hemma som kan prova...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Ni som har erfarenhet av dalmatiner, tycker ni att de är hårda? Tänker att jag är van vid väldigt mjuka hundar i vinthundarna (utom när...