Madick Trådstartare 6 Aug 2008 #1 Min nya TV har HDMI-uttag, likaså min dator. Kan jag koppla ihop dessa med bara en HDMI sladd? Följer både bild och ljud med då?
Min nya TV har HDMI-uttag, likaså min dator. Kan jag koppla ihop dessa med bara en HDMI sladd? Följer både bild och ljud med då?
K Kuckeliku 6 Aug 2008 #4 Sv: Hdmi du kommer bara få nackspärr när du skriver och måste vrida huvudet hela tiden...fram i tillbaka, fram och tillbaka :-)
Sv: Hdmi du kommer bara få nackspärr när du skriver och måste vrida huvudet hela tiden...fram i tillbaka, fram och tillbaka :-)
Madick Trådstartare 7 Aug 2008 #5 Sv: Hdmi Hehe! Testade igår och VILKEN BILD! Fast jag behöver ändra inställningarna lite, har lite väl röd bild nu ser jag. Men ljudet fick jag inte med, kanske jag måste ställa in något nånstans på TVn. Orkade inte pilla igår, var mest nöjd att jag fick igång skrället!
Sv: Hdmi Hehe! Testade igår och VILKEN BILD! Fast jag behöver ändra inställningarna lite, har lite väl röd bild nu ser jag. Men ljudet fick jag inte med, kanske jag måste ställa in något nånstans på TVn. Orkade inte pilla igår, var mest nöjd att jag fick igång skrället!