Madick

Trådstartare
Min nya TV har HDMI-uttag, likaså min dator. Kan jag koppla ihop dessa med bara en HDMI sladd? Följer både bild och ljud med då?

Sv: Hdmi

du kommer bara få nackspärr när du skriver och måste vrida huvudet hela tiden...fram i tillbaka, fram och tillbaka :-)

Sv: Hdmi

Hehe!

Testade igår och VILKEN BILD! Fast jag behöver ändra inställningarna lite, har lite väl röd bild nu ser jag.

Men ljudet fick jag inte med, kanske jag måste ställa in något nånstans på TVn. Orkade inte pilla igår, var mest nöjd att jag fick igång skrället!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
402
Senast: Anna-Bella
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 391
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
799
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
456
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka