Header - blogg

YaHilweh

Trådstartare
Vad tusan har man för storlek på headern när man gör en egen?
Jag använder mig av Blogger.
Vad är normalt?

Sv: Header - blogg

Jag brukar köra på 800x250-400 nånting (just nu är det 800x400). Du kan ju kika på min blogg och se om det verkar se lika ut. Finns adress på min presentation om jag inte missminner mig :p

Välj vad du vill.. Men är den större än 800 pixlar bred måste den som t.ex. surfar med minidator (och har liten skärmupplösning) scrolla i sidled för att se hela och det är ju inte så optimalt precis.

Lättast är väl att du kopierar denbild du har nu och klistrar in den i photoshop, då får du ju automatiskt exakt samma storlek! :idea:

Senast ändrad:

Jag har faktiskt bytt till en ganska stor header nu. Den är 1000*467 men jag tycker det är fint. Hittills ingen som sagt nått om att den gör sidan för stor.

Jag har faktiskt bytt till en ganska stor header nu. Den är 1000*467 men jag tycker det är fint. Hittills ingen som sagt nått om att den gör sidan för stor.

Bara för det var jag inne och kollade. Bara funderade varför du har texten så smalt? blev lite jobbigt att läsa. Inget klagomål, bara undrar :)

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 013
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka