-Hej! Nya träns!-

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Somligagillarmig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 866
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Somligagillarmig

Jag kanske inte håller mig till saker här omkring. Men jag orkade verkligen inte söka efter ett forum med samma sak.
Jag har fått ett nytt träns och det är jättefint och då ska jag provrida det idag. Och ska man göra något speciellt med det?

Sv: -Hej! Nya träns!-

släng det i en hink med olja till att börja med. Så lädret får suga in det de behöver.
Låt ligga över natten och ta upp och dropptorka det.
Gnugga sedan av det med en handuk och låt torka igen.

Sen, kan du passa in det på hästen.

Nästa gång du inte orkar hitta lämpligt forum, orkar jag inte flytta tråden till rätt forum. Utan då kommer jag slänga det i papperskorgen i stället.

Mvh

IngelaH
moderator

... och som moderator för Utrustning hänvisar jag till den nålade tråden om lädervård högst upp på sidan.

Lovis
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka