hejsan nån som vet nått

cowgirl81

Trådstartare
om detta märke, sitter på en sadel, m.wojcik låter ryskt, ser ut å va en hoppsadel,, tacksam för svar ,:angel: :bow:

Sv: hejsan nån som vet nått

lägg ut en bild, sök på internet efter det märket, hör med sadelmakare osv. Men är det den bilden du la ut på islandssidan så ser det INTE ut som en hoppsadel...

har haft en sadel provare hos mig, hon sa de va en hoppsadel, men de kan ju ha fel de oxå, ja de ä den sadel, på islandsidan,,

Kan vara polskt, eller tjeckiskt eller ryskt... men jag tycker fortfarande inte att det ser ut som en hoppsadel, sadelmakaren borde väl ha haft ett hum i alla fall?

hon såg sadel å sa att de där ä ju en hoppsadel, men ja ä mer tveksam, hört montèsadel oxå, vet ej va ja ska tro,, de ä en sadel som ä väldigt konstigt byggd, vi prova den på bondens smala varmblod, me högmanke, men den passa inte på den heller, så frågan ä om den bara passar deras rashästar, en kan ju undra,

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
293
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 254
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
566
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka